Youtube Açık Dns Sunucuları

Youtube Açık Dns Sunucuları 195.46.39.39 / 195.46.39.40

8 Nisan 2014 Salı

Algida İlk Dondurma Düştü Yaz Başlıyor #GöktenDondurmaYağsa

       

2014 Yılında yaza yaklaşırken Algida'dan eğlenceli bir şarkı ve reklam filmi gelmiş! Gökten Dondurma Yağsa! Kara Sevda Algida Reklamı Şarkısı  / #GöktenDondurmaYağsa hashtagiyle Twitter'da şehrinin adını tweetle, en çok tweet alan 5 şehre dondurma yağsın!

Reklamveren: Unilever / Algida

Kampanya adı: Algida Sezon Açılışı

Reklamveren Yetkilileri: Leyal Eskin, Kaan Camgöz, Tuğçe Aksoy, Murat Bal

Reklam Ajansı: Titrifikir

Kreatif Direktör: Özgür Akpınar

Kreatif Ekip: Bora Adalı, Oğuzhan Dilek, Necati Kaya, Lina Nil Gürdal, Barış Mirzaei

Stratejik Planlama Direktörü: Kerem Sabuncu

Müşteri İlişkileri Direktörü: Melda Doyduk

Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Seray Hut Demirel

Ajans Prodüktörü: Ediz Alptekin

Yapım Şirketi: Kala Film

Yapımcı: Hazer Baycan

Yönetmen: Hakan Yonat

#GöktenDondurmaYağsa hashtagiyle Twitter'da şehrinin adını tweetle, en çok tweet alan 5 şehre dondurma yağsın!







Barış manço - kara sevda paylaşan: Real_Music_Man




Barış Manço Kara Sevda Şarkı Sözleri


Nasıl anlatsam bilemiyorum içim içime sığmıyor

O deli dolu neşe dolu kişi ben değilim sanki

Dışarısı buz gibi lapa lapa kar var benim içim yanıyor

Eksi kırk derece soğuk suda bile yüzerim inanki



Kara sevda kara sevda dedikleri daha ne olabilirki?

Kara sevda kara sevda seni benden kim ayırabilirki? )nakarat

Çocukça bir aşk gelip de geçme sakın gülme halime

Nasıl olduğunu anlayamadım ama seviyorum seni delicesine



Nasıl anlatsam bilemiyorum gözlerim kararıyor

Tepe taklak oldu dünya tersine sanki

Bütün aşıklar el ele kol kola cıvıl cıvıl geziyor

Bense nuhun gemisinde tek başıma gibi inan ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder