Youtube Açık Dns Sunucuları

Youtube Açık Dns Sunucuları 195.46.39.39 / 195.46.39.40

21 Aralık 2013 Cumartesi

Cappy Portakal ve Vişne Rap Söylüyor

Reklam Sözleri 
Bayanlar ve Baylar Karşınızda Vişne ve Portakal
Ben geldim portakal hadi çekil kenera
Ben varsam eğer yok yerin sofrada
Vitaminlisin tamam ama sende tat yok
Bende bol vitamin gezme ortada çok
 İyi bak vişne sonra bakamazsın
Ben yerimde durmam yakalayamazsın
Enerji göbek adım bunu anlamalısın
Hemen içilirim sofrada bulamzsın
Enerjin anca sana yetiyor belli ki
Ne de olsa senin adın vişne değil ki
Herkes değilim kandıramazsın
 Akıllıyım alımlıyım burda duramazsın
 İçmeden kalkmaz beni kimse sofradan
Masa anlamsız ben olmadan
Senden hiç korkmam çünkü adım portakal
Ben gidiyorun, Sen ise orda kal !
Cappy Meyveleri takip edin...
Cappy Portakal ve Vişne Rap Söyleyerek Atışıyorlar 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder