Youtube Açık Dns Sunucuları

Youtube Açık Dns Sunucuları 195.46.39.39 / 195.46.39.40

21 Aralık 2013 Cumartesi

Profilo Ben Annemi Özledim Reklamı


Profilo Ben Annemi Özledim Reklamı Eylül 2013
Okuldayken, gurbetteyken, yani annelerimizden uzaktayken birlikte nelere dayanmayız ki ?
Yeni Eğitim ve Öğretim Yılında Tüm Öğrencilerimize Başarılar Dileriz
Öğrenci evi,
ütüde sucuk pişirme,
saç kurutma makinesi ile elbise kurutma,
ütüyle saç düzeltme,
saç maşasıyla ütüleme,
mikseri vantilatör niyetine kullanma,
kaşık çatalla askılık yapma,
koltukları yatak olarak kullanma,
kağıt bardakla süzgeç yapma,
yumurtaları ketılda ısıtma,
tost makinesinde yumurta kızartma,
botlara çiçek ekme,
saç kurutma makinesi ile mangal yakma,
ütüyle Türk kahvesi yapmak,
Monitörü Akvaryum olarak kullanmak,
Tost makinesinde kestane pişirmek

Profilo Anneler Günü -- Ben Annemi Özledim

REKLAMVEREN: PROFİLO
REKLAM AJANSI: RAFİNERİ
YARATICI YÖNETMEN: Ufuk Uslu, Orkun Demirelli, Ayşe Bali
YARATICI EKİP: Setenay Özcan Yıldırım, Tuğkan Cabbar, Pelin Ün
MARKA TAKIMI: Ebru Halitağaoğlu, Erbek Onur, Melis Şenol
STRATEJİK PLANLAMA: Canan Pehlivanoglu, Can Çalışkan
AJANS PRODÜKTÖRÜ: Selen Tezol
YAPIM ŞİRKETİ: Shortcut
YÖNETMEN : Müfit Samık
MÜZİK: Emre Irmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder